בריכות גלישה ללא קצה

היכרות עם המאפיינים השונים של בריכות גלישה ללא קצה יכולה לסייע גם לבעלי בתים פרטיים עם חצר וגינה. במאמר הבא נסביר איך מתכננים בריכה כזו, כמה היא עולה ומה משפיע על המחיר של הפרויקט ושל האחזקה

בריכת גלישה ללא קצה מתוכננת עם תעלה היקפית שתפקידה לאסוף את המים ולהוביל אותם אל חדר מכונות או מסנן ייעודי. בשביל לבנות בריכות גלישה ללא קצה מן הסוג הזה, יש צורך בתהליך תכנון ארוך ויסודי. אבל לאחר מכן, בריכת שחייה ללא קצה משפרת את איכות החיים ומשביחה את ערך הנכס בעשרות אחוזים.

מה היתרונות של בריכה ללא קצה?

בריכת גלישה ללא קצה היא פתרון אידיאלי עבור בעלי בתים פרטיים שרוצים לשפר את חזות המבנה, את איכות החיים ואת הערך שלו. קודם כל, מדובר על בריכת גלישה שנראית מעולה כי קו המים שלה נמצא באותו מפלס עם הריצוף. בגלל שהתעלות ההיקפיות גם הן אינן נראות לעין, אין שום הפרעה לאסתטיקה ולעיצוב של מבנה הבריכה ושל החצר.

שנית, המטרה של בניית בריכות גלישה כאלה היא לסייע לקהל היעד והלקוחות מבחינת התחזוקה. אלו בריכות שבהן קל יותר לשמור על מים צלולים ועל ניקיון. עם בריכות גלישה ביתיות כאלה, אפשר לתחזק את המים ברמה גבוהה בלי להשקיע בכך יותר מדי זמן ומאמץ.

כמה עולה לבנות בריכות גלישה ללא קצה?

מטבע הדברים, בריכת שחייה ללא קצה דורשת תהליך הרבה יותר ארוך של תכנון אדריכלי. במסגרת התכנון האדריכלי מביאים בחשבון את ההשפעה של דרישות הלקוחות על גודל הבריכה הרצוי, את המשמעות מבחינת ההשקעה הכספית ואת ההיבטים הטכניים של חיבור מערכות הצנרת, החשמל, האינסטלציה, הפינוי, הטיהור וכן הלאה.

החדשות הטובות הן שניתן לרכז את כל השיקולים הרלוונטיים תחת קורת גג אחת. אם פונים מוקדם אל בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום של בריכות גלישה ביתיות ומכירים אותו, אפשר להשתמש בידע שלהם כדי לבנות בריכה עשויה בטון ולתאם את יציקת ועיצוב הבטון לפי בחירה. לבסוף, מוסיפים ניקוז ומתקינים תעלות גלישה.

דילוג לתוכן