בריכות שחייה סקימרים

סקימר יונק מים מהבריכה ועל הדרך שואב עלים ולכלוך. עם זאת, תמיד כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדלים בין הדגמים והבריכות

המטרה של בריכות שחייה סקימרים היא להקל על התחזוקה – בלי להתפשר על רמת הניקיון, ההיגיינה והסטריליות. בעוד בבריכות שחייה רגילות צריך להשתמש בידיים על מנת לבצע את הניקיון, בריכות סקימרים מבצעות את אותה פעולה בצורה עצמאית.

בנוסף, בריכת שחייה סקימרים יכולה להתאים כיום גם לבתים פרטיים ולא רק למקומות הומי אדם כגון בתי מלון, בריכות קאנטרי וכן הלאה.

 

למה משתלם להוסיף סקימר לבריכת שחייה ביתית?

בניית בריכה סקימרים היא השקעה משתלמת גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מבחינת בעלי בתים פרטיים, בריכות שחייה סקימר הן הזדמנות מעולה לחסוך מאמץ. אם מתקינים סקימר לבריכת שחייה ביתית, מרוויחים באופן מיידי את יניקת המים שכוללת בתוכה גם שאיבת עלים ולכלוך. לכן, סקימר שנכנס לפעולה הוא הפתרון האולטימטיבי.

בטווח הארוך, הדגש הוא על האופן שבו סקימר לבריכת שחייה ביתית הופך אותה להשקעה משתלמת. כאשר הבריכה נקייה ומזמינה, זה אומר שניתן לדרוש סכום גבוה יותר על הכנס – בין אם במעמד מכירה או הכשרה. לכן, הדרך הנכונה להסתכל על בריכות שחייה סקימרים היא בתור השקעה ולא כהוצאה רגילה.

האם אפשר להוסיף סקימרים לכל בריכות השחייה?

סקימר הוא אביזר שאותו מחברים בצורה קלה ונוחה על דפנות הבריכה. הוא מתאים בעיקר לבריכות בטון גדולות, אך יש דגמי סקימרים שיכולים להתאים גם לבריכות עיליות קטנות יותר. לשם השוואה, האלטרנטיבה היא בריכת גלישה ללא קצה. בבריכות כאלה יש תעלה היקפית שמטרתה לאסוף את המים ולהוביל אותם אל חדר המכונות או מסנן ייעודי, גם כן ללא צורך במגע יד אדם.

ההבדל הוא שבריכות שחייה ללא קצה בדרך כלל דורשות השקעה כספית גבוהה יותר. לעומת זאת, בריכת סקימרים לא משמעותית יותר יקרה מבריכה בלי סקימרים. כמו כן, ניתן להשתמש בסקימרים חיצוניים – כמו למשל אם מגלים אחרי תקופה מסוימת שהסקימרים שבנויים בתוך הבריכה לא מצליחים להתמודד עם העומס.

דילוג לתוכן