בריכות שחייה פרטיות

כמעט בכל בית פרטי אפשר לבנות בריכה מפנקת, טובה ואיכותית. עם זאת, צריך בכל זאת להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הבדלים בין סוגי הבריכות ולהביא בחשבון את השיקולים המכריעים

בריכת שחייה לבית מבטיחה שעות של הנאה לכל בני המשפחה. אצל משפחות עם ילדים, בריכות שחייה הן אטרקציה והזדמנות מעולה לזמן איכות משותף. אצל מבוגרים, בניית בריכת שחייה היא לעיתים קרובות תוצאה של שיקול בריאותי – כמו למשל כדי לבצע אימונים גופניים ולשפר את הכושר. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהאופן שבו בריכת שחייה פרטית משביחה את ערך הנכס.

מצד אחד, בריכת שחייה לבית פרטי היא עניין מתבקש שמשתלם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מצד שני, תכנון בריכות שחייה דורש השקעה של זמן ומשאבים. לכן, הפתרון הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע ולערב אותם כמה שיותר מוקדם.

מה השיקולים לבניית בריכות שחייה?

התייעצות עם בעלי מקצוע עוזרת לרכז את כל השיקולים סביב בריכות שחייה תחת קורת גג אחת. קודם כל, אפשר לפנות לחברה שמתמחה בנושא כדי להגדיר את מסגרת התקציב. ברוב המקרים, לבעלי משפחות יש תקציב מוגבל עבור בניית בריכת שחייה והתפקיד של בעלי מקצוע הוא להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל.

שנית, צריך להתייעץ עם מומחים לגבי ההשלכות הטכניות של בריכת שחייה פרטית בחצר – כמו למשל חיבור למערכת חשמל, אינסטלציה, פינוי של המים וכן הלאה. זו גם הזדמנות מעולה לקבל המלצות על ארגון הבריכה ועל האופן שבו מנקים אותה. לאחר מכן, כל שנותר הוא לברר לגבי תחזוקת בריכת שחייה לבית וכמובן לרכוש את הציוד הנדרש לשמירה על היגיינה וסטריליזציה של המים.

מה לגבי שיקולים אדריכליים של תכנון בריכות שחייה?

בניגוד לבריכת שחייה אולימפית או לבריכה בקאנטרי העירוני, בבית הפרטי יש המון משמעות לשיקולים אדריכליים. המטרה של בניית בריכות מן הסוג הזה היא לשפר את איכות החיים ולאפשר למי שמשתמש בהן להפיק המון יתרונות, בלי שזה יגזול מקום מהחצר או מהגינה. לכן, השיקולים האדריכליים הם חלק בלתי נפרד ממערכת קבלת ההחלטות.

החדשות הטובות הן שבעזרת התייעצות עם בעלי מקצוע, אפשר לקחת כל שיקול אדריכלי ולהפוך את המגבלה ליתרון. בין היתר, ניתן למשל לבדוק איך לעצב את הבריכה הכי נכונה עבור החצר ואיפה למקם אותה. ככל שמכניסים מוקדם יותר את השיקולים האדריכליים לתוך שאר השיקולים, כך מגדילים את הסיכוי לתוצאה סופית מוצלחת.  

דילוג לתוכן