מסך אוויר בחצר הביתית? בטח שכן!

בשנים האחרונות התקנת מסכי אוויר (וילון אוויר) הפכה פופולרית גם בחצרות בתים פרטיים.
ככל שטרנד הקמת בריכה בחצר האחורית תופס תאוצה כך מצטרף עליו גם הרצון לפינת ישיבה מקורה שתתאים לבילוי בכל מזג אוויר.
גם מסכי אוויר הפכו לחלק חשוב לשדרוג חווית הבילוי בחצר אחורית. אבל רגע, מה זה מסך אוויר בכלל?

קצת על מסכי אוויר

מסך אוויר הוא התקן המשמש למניעת בריחת אוויר ממוזג בין חללים, כניסת אוויר, אבק וחרקים באמצעות
יצירת מערבולת חזקה של אוויר. לרוב יותקן מאוורר מפוח הפונה לכיוון מטה מעל לפתח הכניסה לחלל.
מסכי אוויר מסייעים לחיסכון באנרגיה, בעיקר במקומות סגורים מכיוון שהוא מסייע בהפחתת העברת מיזוג בין שני חללים. מסך אוויר הינו כלי אפקטיבי ביותר להפרדת אוויר חוץ מהפנים, ושמירה על מיזוג אוויר בתוך החלל המבוקש.
בטוח נתקלתם לא פעם במסך אוויר בביקורכם בקניון או במסעדה. אז למה כדאי להתקין כזה אצלכם בחצר? אנחנו פה כדי לספק לכם את כל היתרונות!

אז מסך אוויר בחצר לצד הבריכה, למה הוא טוב?

טוב ששאלתם! כאשר אנו סוגרים פרגולה והופכים אותה לפינת ישיבה או פינת אוכל מקורה כדאי מאוד להתקין מסך אוויר בפתח הכניסה החיצוני. התקנה של מסך אוויר תשדרג את חווית הבילוי בגינה שלכם למקסימום וזאת מכמה סיבות:

1. הרחקת זבובים ויתושים – התקנת מסך אוויר תמנע או לכל הפחות תפחית משמעותית כניסת חרקים למתחם, מה שיאפשר לנו להנות מבלי לסבול ממטרדים כמו יתושים וחרקים אחרים.
2. טמפרטורה נעימה כל השנה – מסך אוויר יוצר הפרדה מהחוץ, שומר על טמפ' יציבה ולכן מעולה לפרגולות ומרפסות מקורות בחצר. בין אם קר או חם בחוץ הטמפרטורה בחלל המקורה תישמר נעימה במיוחד.
3. לא רק בפינת ישיבה – בעלי בתים פרטיים רבים מקימים מחסני עבודה בחצר, מסך אוויר הוא דרך נפלאה להנעים שם את זמן העבודה.

לסיכום:

התקנה של וילון אוויר במחסן בחצר או בפינת הישיבה לצד הבריכה המקורה שלכם היא ללא ספק השקעה כלכלית נבונה. בניגוד לשימוש הולך ומתגבר במזגן, מאוורר או מפזר חום, רכישת מסך אוויר תחסוך לכם כסף רב בעתיד. ההתקנה של מסך אוויר היא גם קלה וגם וחד פעמית.
בזכות כל הסיבות שהבאנו לפניכם ועוד, קל להבין מדוע מדובר ברכישה חכמה אשר ללא ספק תשדרג את הבילוי שלכם בבריכה בביתכם למקסימום ותסייע לכם ולאהובים לכם לבלות בזמן איכות נהדר ללא הפרעות מיותרות של מזג אוויר או חרקים מעיקים.

 

דילוג לתוכן